Stötta SIF
Här nedan finner du en rad olika sätt som du kan stötta Svedala IF. Det är allt från vårt populära SIF-häfte med mängder av rabatter till Svenska Spels Gräsroten.

Vill du som företag sponsra Svedala IF kan du läsa mer om det här.

Tack för att du stöttar Svedala IF och på så sätt möjliggör en fortsatt utveckling av ungdomsverksamheten - ditt stöd betyder mycket!
Koppla ditt Stadiumkort

Har du ett Stadiumkonto kan du koppla det till Svedala IF. Då får föreningen 3 % av allt du handlar i bonus, självklart utan någon extra kostnad för dig.

Tryck här för fyra enkla steg att koppla ditt Stadiumkort

Gräsroten
Genom att välja Svedala IF som din favoritförening när du spelar hos Svenska Spel så är du med och samlar poäng till Svedala IF när Svenska Spel delar ut 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten.

Registrering kan ske hos spelombudet eller genom länken nedan.

Koppla ditt spelkort till Svedala IF
Sponsorhuset
Sponsorhuset har samlat över 500 kända nätbutiker och genom att handla via Sponsorhuset när du gör inköp från dessa butiker så stöttar du Svedala IF.