OB:Oldboys
2023 Svedala - Bosnien Hercegovinas SK 2-1

Stående: Bardhyl Salihi, Yassine Aloui, Burim Idrizi, Fredrik Lundberg, Jonas Fredriksson, Teddi Nicola, Hanshenric Carenborn, Bujar Idrizi, Allan Rodian

Sittande: Andrea Marinelli, Filip Kniberg, Fitim Abdiu, Fredrik Öhrn, Emmanuell Mbulav

Längst fram: Bosse Persson

2023 Hyllie IK - Svedala 2-1

Stående: Filip Kniberg, Luis Da Silva, Jonas Fredriksson, HC Carenborn, Allan Rodian, Burim Idrizi, Bujar Idrizi, Jusef, Youssef Akouz

Sittande: Fitim Abdiu, Andrea Marinelli, Emmanuel Sornilla, Driton, Fidan Bejta + Domaren i matchen Bakir Juklen.

2023 Svedala - Lunds SK 1-0
Magnus försöker nå någon i anfallsposition.

2023 Svedala - Lunds SK 1-0
HC Carenborn försöker få kontroll på bollen och Magnus Ekstrand och Fredrik Öhrn beredd att hjälpa till.

2023 Svedala - Lunds SK 1-0
Alla utom Thomas Mårtensson lyssnar intressant vid genomgången i halvlek.

2023 SERIEMATCH Svedala IF - Lunds SK 1-0
"Emmanuel" Kom inte för nära mej då jag försöker vända.

2023 SERIEMATCH Svedala - Lunds SK 1-0
Vem har bollen. Vårt försvar är väl samlat.

VINTERTRÄNING
2022 Inneträning i Marbäckshallen.

2020  TROGNA SUPPORTERS ELIN OCH EMMA LUNDH MISSAR INTE MÅNGA OLDBOYSMATCHER.

PAPPAN NIKLAS SPELAR I LAGET.

2020  BURIM OCH BARDHYL SER FUNDERSAMMA UT INFÖR MATCHEN.

2020  Ellie och Bujar hoppas snart få spela matcher för Svedala IF.

2020  FRÅN MATCHEN SVEDALA IF-ROSENGÅRDS FF 1-3

"Magnus"    Vem skall börja att sitta på bänken?

2020  FRÅN MATCHEN SVEDALA IF-ROSENGÅRDS FF 1-3

Dagens domare är Jann Ahlm. Här försöker Rosengårds spelare snacka in sig hos domarna. Troligtvis påverkade inte det matchen .

Resultatet blev 3-1 till Rosengård.

Janne gjorde en mycket bra domareinsats.

2019  FRÅN MATCHEN SVEDALA IF-FC SANDZAK SLUTRESULTAT 11-1

"Benny"  i halvlek.   Kom igen nu gubbar en halvlek kvar.

2019  FRÅN MATCHEN SVEDALA IF- FC SANDZAK  11-1

"Magnus"   i halvlek.  Vi ändrar ingenting.

2019  FRÅN MATCHEN SVEDALA IF-FC SANDZAK  SLUTRESULTAT 11-1

"Allan"  I halvlek.                   Jag tror att jag kan sätta 3 baljor till. Jag tror målrekordet för en match är i fara.

2019  LAGBILD FRÅN MATCHEN SVEDALA IF-C. SANDZAK

Torgny Althin, Jonas Gambel, Allan Rodian, Benny Andersson, Niklas Lundh. Per Swedenmark

Tobias Andersson, Jörgen Lundgren, Bjarne Olsen, Martin Danielsson, Magnus Lundgren, Andrea Marinelli

2015  LAGBILD FRÅN UNGDOMS RESPECT, LUND-SVEDALA IF

Andreas Möller, Patrik Althin, Jonas Karlsson, Per Svedenmark, Lars Håkansson, Allan Rodian

Magnus Lundgren, Robban Rosengren, Martin Olsen, Martin Danielsson, Andrea Marinelli

Torgny Althin, Bosse Persson

2015  LAGBILD HÖLLVIKEN GIF-SVEDALA IF

Andreas Möller, Magnus Kronholm, Jonas Persson, Kristian Tosev, Hans-Eric (HC) Noren, Thomas Persson, Erik Ravn

Bosse Persson, Stig Nilsson, Fredric Nished, Martin Danielsson, Magnus Lundgren

Torgny Althin

2008 LAGBILD FRÅN INNETRÄNINGEN I MARBÄCKSHALLEN:

Bosse Persson, Nooreldin Zenderokh, Robert Litsberger, Stefan Ringström, Roger Nilsson, Christian Passero

Pejman Golshan, Stig Nilsson, Torgny Althin, Fredrik Andersson, Mats Kvist

2007 LOKALTIDNINGEN REPORTAGE FRÅN SERIEMATCHEN SVEDALA IF-BARRIKADEN.    (Fel i reportaget står att vi mötte BK Kick)

Från vänster: Stig Nilsson, Robert Litsberger, Tomas Olsson och Lars Sövgren

TORN-CUPEN INOMHUS 2003

Lasse Asp, Magnus Borgström, Bengt Sandberg, Zufer Bektesevic, Sven Persson

Tomas Wahlgren, Anders Roijer, Mats kvist, Magnus Sjöström

1998 blev Svedala IF 90 år. Då spelades bl a en oldboysturnering mellan Svedala IF, Trelleborgs FF, Wemmenhögs IF och en kombination av spelare från de övriga föreningarna i kommunen.

FÖRSTA OLDBOYSLAGET FRÅN 1994

Laget översta raden:

Kenth Österlind, Lennart Bengtsson, Dennis Qwinten, Gert Åhlander, Tommy Dahlskog, Lakis Varotsis

Nedersta raden: Stig Nilsson, Roland Carlsson, Bror Svensson, Bosse Persson

Laget spela sin första match mot Wemmenhögs IF:s Oldboyslag på V Vemmenhögs IP i samband med Wemmenhögs IF firade 50 års jubileum.