Välkommen till Svedala IF P7 / Pojkar 2016
Våra träningstider för vintersäsongen 24/24 är:
Tisdagar: 17:30-19.00 Aggarpsvallen plan 4
Onsdagar: 17:30-19.00 Kyrkskolans idrottshall

Vi är alltid intresserade av matchträning. Vi spelar 5 mot 5 och möter både lag i åldersgrupperna P2016 och P2015. Vill ni spela match mot oss, kontakta oss så planerar vi. Våra kontaktuppgifter finner ni under Kontakt i fliken.

Med vänliga hälsningar,
Niklas, Magnus, Benjamin, Affe och Jimmy
Ledare P8, Pojkar 2016
Träningsmatch mot Skabersjö P8
2023-04-10 19:15

Under påskhelgen var det dags för träningsmatch mot Skabersjös P2015.

I ett soligt väder, aningen kall blåst kom många åskådare för att titta på våra små stjärnor som visade upp ett helt makalöst spel från start. För ett par veckor sedan ändrade vi spelsystem från 2-2 till 1-2-1 och grabbarna visar gång på gång hur fantastiskt duktiga dem är på att applicera det vi tränar på träningarna in i matcherna.

Passningsspel, presspel, positionsspel och den kreativa förmågan i spelet imponerade på både oss tränare och alla som stod och tittade på matcherna.

Imorgon tisdag är det dags för internmatch mot våra kompisar i Svedala IF P2015, 17.30 på Aggarpsvallen:)

Vi önskar er en glad påsk!

Mariedalscupen i ett soligt vårväder
2023-04-01 22:14

Äntligen dags för årets första utomhuscup och vilken insats dem gör. Motståndet var mot ett år äldre och våra grabbar spelar en fantastiskt fin fotboll. Mot ett år äldre krävs ett högt fokus och att vi är på tårna hela matchen. Efter en makalös fin och välspelad första match kom en liten dipp i andra matchen där vi tappade fokus och fart. Men killarna ville mer, reste sig och stod för en riktigt bra kämpainsats i sista matchen. Imponerande. Motståndet för dagen bestod av Lilla Torg, Kulladal och Lilla Torg igen. En mycket bra uppladdning inför Knattespelen som startar om ett par veckor.

Vi ser med glädje fram emot vad denna utomhussäsong har att ge oss :)

Såååååjaaaaaaa!!!

FCJ KONSULT AB I SVEDALA