Bk Skansen

Samling:11:45, Aggarpsskolan
Orkan på Aggarpsvallen
2019-12-07 15:53
Vi brukar vara vana vid blåst på vallen men idag var det rejält.
En bra genomförd match mot BK Skansen som huserar i division 5.

Det var en jämn match där vi idag mönstrade ett lag som låg på 19 år i medelålder, ser väldigt lovande ut med alla dessa duktiga ungdomar som visar framfötterna.

BK Skansen tar ledningen där kommunikationen brister i försvaret, kändes onödigt men det är bra att dessa mål kommer nu, om de skall komma.

I halvtid leder Skansen med 2-0 och Bengan tar ett rejält snack med grabbarna i paus och jag bjussar på varm saft.

De första 25 minuterna i andra halvlek dominerar vi totalt och reducerar till 2-1 genom David Andreasson, därefter tappar vi lite av vårt fina spel.

Skansen petar in 3-1 i slutsekunderna som också blir slutresultatet.

Hälsningar från en sönderblåst lagledare!