Svedala IF (6)
Saba Palestina KIF (6)
Svedala IF (6)2 - 3Saba Palestina KIF (6)

Matchstart:lör 29 februari, 13:00
Plats:Aggarpsvallen, konstgräs 1
Samling:11:45, Aggarpshallen
Första tävlingsmatchen
2020-02-29 17:03
Mest steg på lagledaren idag!
Aggarpshallen till Aggarpsvallen, därefter tillbaka till hallen från vallen och för att kunna se matchen tillbaka till vallen, en logistisk mardröm har kommunen lyckats med här. Tror lagledaren hade flest steg på räknaren idag. Finns ju ändå lite större bekymmer i vår värld än att lagledaren får motion.

Första halvlek och vi står och sover på en hörna efter fem minuter, 0-1 hade vi inte tänkt oss där men så blev det.

En ganska jämn halvlek som slutar väldigt snöpligt med två rasande snabba omställning för motståndarna när klockan tickat över 40, snöpligt med 0-3 i halvlek.

Lite varm saft i grabbarna i halvlek hjälpte upp läget i andra halvlek och vi puttade in två mål genom Stefan och Patrik satte en straff. Hade matchen fått hålla på 10 minuter till så hade nog kvitteringen suttit också.

Beröm till motståndarna för ett mycket bra passningsspel, tekniska lirare i det laget.

Vi vet vad vi behöver jobba på och det är bra.

Hälsar Lagledarn