Koppla ditt Stadiumkort

Har du ett Stadium konto kan du koppla det till Svedala IF. (har du inget konto? Tryck här för att bli medlem) Då får föreningen 3 % av allt du handlar i bonus, självklart utan någon extra kostnad för dig. Ni har kanske hört det förut, men det är ett utmärkt sätt att stötta föreningen och allt du behöver göra är att lägga 60 sekunder på att följa de fyra enkla stegen nedan. Nu kör vi!

(Läser du utskicket på mobilen? Hoppa då ner till rubriken “Via mobil”)

1. Öpnna en ny flik och gå in Stadium.se (eller tryck här). Tryck sedan på symbolen av en människa uppe till höger.

2. Logga in med Mobilt BankID. (Eller med någon utav av de andra tillgängliga inloggnings alternativen)

3. Tryck på “Stöd din förening”.

4. Scrolla ner till “Föreningar jag stödjer” och under “Sök förening” skriv in Svedala IF. Välj sedan sektion “Fotboll” och ett lag från listan, avsluta med “välj”. Nu är du klar!