Klädbeställningar

Under 2023 så kommer varje lag att ha en förberedd väska med provkläder samt instruktioner för beställning. De träningskläder och accessoarer som finns på https://www.stadium.se/foreningar/1723791 kan spelare och supportrar enkelt beställa själva direkt från sidan. Det finns även provkläder på plats i showroomet på Stadium Svågertorp för den som behöver prova kläder innan våra provväskor är klara eller vill prova andra plagg i vår kollektion.

Matchkläder provas ut läggs i februari månad och det görs en laggemensam beställning till kansliet@svedalaif.se. Eventuella kompletteringar och beställningar till nya spelare mailas sedan in efterhand. Matchkläder ingår i årsavgiften.

För gruppen Boll & Lek så kommer det från 2023 att ingå ett startkit med shorts, t-shirt och strumpor värt 578 kr när spelaren har betalt in träningsavgiften på 500:- samt tränat fem tillfällen. Önskar man ej detta start-kit så kan man välja bort det och endast betala 150:- i medlemsavgift för året.